مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-03اقتصادي

جابجایی 189 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی مسافرین برون مرزی توسط بالغ بر 1500 دستگاه ناوگان عمومی از ابتدای طرح نوروزی تا پایان سیزده فروردین ماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از جابجایی مسافرین برون مرزی توسط بالغ بر 1500 دستگاه ناوگان عمومی از ابتدای طرح نوروزی تا پایان سیزده فروردین ماه سال جاری خبر داد.

ارسلان شکری در گفت و گو با ایسنا افزود: از ابتدای طرح نوروزی یعنی 25 اسفند ماه سال گذشته تا پایان سیزدهم فروردین ماه سال جاری بالغ بر 189 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 16.

80 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در این بازه زمانی همچنین 1523 دستگاه ناوگان عمومی نسبت به جابجایی مسافرین برون مرزی اقدام کردند.

شکری اظهار کرد : در طول اجرای طرح نوروزی تا پایان سیزدهم فروردین سال جاری همچنین شاهد افزایش چشمگیر استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده ای دربستی بوده ایم به طوریکه این مقدار به عدد 598 دستگاه در تعداد ناوگان رسیده و حکایت از افزایش بالغ بر 304 درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

وی افزود : در این مدت 25 هزار و 727 سفر برای جابجایی مسافرین توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان انجام گرفته که نسبت به مدت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 189 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی

جابجایی 189 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی