مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-03سياسي

برگزاری ترتیل خوانی قرآن در 20 بقعه/38 مبلغ فعالیت فرهنگی دارند


مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم ترتیل خوانی در 20 بقعه خراسان جنوبی در ماه رمضان گفت: 30 مبلغ بومی و هشت مبلغ اعزامی از قم در ایام ماه مبارک فعالیت خواهند داشت.

- با اشاره به حلول ماه رمضان و ضرورت فراهم سازی شرایط بهره گیری همگان از فیوضات این ماه مبارک اظهار کرد: در بقاع متبرکه نیز برنامه هایی چون تلاوت قرآن، نماز جماعت، ترتیل خوانی و تفسیر قرآن کریم و برپایی خیمه های معرفت برگزار می شود.

مدیرکل امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه های بقاع متبرکه در قالب طرح ضیافت الهی برگزار می شود، بیان کرد: برنامه های طرح ضیافت الهی در 53 بقعه از بقاع متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود تا برنامه های فرهنگی در سال جاری با قوت بیشتری در این اماکن مقدس برگزار شود.

بخشی پور با تأکید بر اینکه برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه در ماه رمضان توسط مبلغان بومی استان و مبلغان غیر بومی و اعزامی از قم پیگیری می شود، ادامه داد: تعداد 30 مبلغ بومی و هشت مبلغ اعزامی از قم در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این مبلغان در 24 بقعه متبرکه خراسان جنوبی برنامه سخنرانی دارند، گفت: در 20 بقعه متبرکه ترتیل قرآن کریم برگزار می شود که هر ساله این برنامه مورد استقبال و اقبال مؤمنین و مردم خراسان جنوبی قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ترتیل خوانی قرآن در 20 بقعه/38 مبلغ فعالیت فرهنگی دارند

برگزاری ترتیل خوانی قرآن در 20 بقعه/38 مبلغ فعالیت فرهنگی دارند