مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-03اجتماعي

کلیه خطوط ناوگان اتوبوس رانی سنندج امروز رایگان است


به مناسبت حلول ماه پر خیر و برکت رمضان و بازگشایی مدارس و همچنین با هدف رفاه حال دانش آموزان و شهروندان و با هدف کاهش ترافیک، - ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: به مناسبت حلول ماه پر خیر و برکت رمضان و بازگشایی مدارس و همچنین با هدف رفاه حال دانش آموزان و شهروندان و با هدف کاهش ترافیک، کلیه خطوط ناوگان اتوبوس رانی در سطح شهر در روز یکشنبه 14 فروردین رایگان است.

سید انور رشیدی، حلول ماه پر خیر و برکت رمضان را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف سنندج تبریک و تهنیت گفت و اظهار کرد: امیدواریم با طاعات و عبادت خالصانه از فیوضات این ماه گرامی بهره کافی را ببریم.

وی افزود: از یک ماه قبل تمامی کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری در تمامی بخش ها و سازمان های تابعه به صورت شبانه روزی در راستای آماده سازی سطح شهر جهت استقبال از نوروز تلاش کردند که از زحمات و تلاش های تک تک همکاران عزیز تشکر و قدردرانی می کنم.

شهردار سنندج عنوان کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس و حلول ماه مبارک رمضان و همچنین در راستای رفاه حال دانش آموزان و شهروندان تصمیم گرفته شد که امروز تمامی خطوط ناوگان اتوبوس رانی به صورت رایگان اقدام به جابجایی شهروندان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه خطوط ناوگان اتوبوس رانی سنندج امروز رایگان است

کلیه خطوط ناوگان اتوبوس رانی سنندج امروز رایگان است