مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-03سياسي

آراز و آیناز هدیه جهادگران به کودکان مناطق محروم


آراز و آیناز، دو شخصیت عروسکی هستند که توسط جهادگران قرارگاه فرهنگی رهپویان یاس تولید شده و در اختیار کودکان مناطق محروم قرار می گیرند - خبرگزاری فارس، معصومه درخشان: جمعی از جوانان جهادی تبریز که دغدغه کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان را دارند آستین های همت را بالا زده و با تشکیل قرارگاه جهادی فرهنگی  برای توانمندسازی نوجوانان در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شهرها بی وقفه تلاش می کنند.

این گروه جهادی فرهنگی با مستقر  شدن در شهر خسروشاه به فعالیت های فرهنگی می پردازند و مهم ترین هدف آنها توانمندسازی نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرها است.

به دعوت قرارگاه جهادی رهپویان یاس و به منظور آشنایی با فعالیت های فرهنگی این جهادگران بی ادعا، ما خبرنگاران و عکاسان خبری دورهم جمع شده و در قالب تور رسانه ای با آنها همسفر شدیم.

در هیاهوی خنده و شادی عکاسان و خبرنگاران نیم ساعت بیشتر طول نکشید به شهر خسروشاه و محل قرارگاه جهادی رهپویان یاس رسیدیم.

  در ابتدای ورود با خوشامدگویی صمیمی  دو دختر عزیز حافظ قرآن کریم به همراه مربی خوب و اخلاق مدار آنها غافلگیر شدیم.

در ادامه به اتاق دیگری راهنمایی شدیم که تعدادی از نوجوانان با اجرای سرود دسته جمعی با موضوع ولایت استقبال و خیر مقدم گویی به گروه خبری و رسانه ای را تکمیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آراز و آیناز هدیه جهادگران به کودکان مناطق محروم

آراز و آیناز هدیه جهادگران به کودکان مناطق محروم