مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-03اقتصادي

احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال در دستور کار صندوق کارآفرینی امید


مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: با شناسایی و حمایت از واحدهای نیمه فعال در شهرستان های استان، صدای تولید به مجموعه های خاموش باز می گردد.

- غلامعلی صمصامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در یکی از روستاهای شهرستان تفتان سیستان و بلوچستان، هم اکنون یک مزرعه پرورش ماهی پس از حدود هشت سال تعطیلی، با حمایت تسهیلاتی به چرخه تولید بازگشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان افزود: این مرزعه پرورش ماهی، ظرفیت تولید 100 تن ماهی در سال را دارد و در یک سال اخیر با دریافت 10 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از صندوق کارآفرینی امید، کار خود را از سر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات از محل منابع اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است، گفت: هم اکنون بیش از 10 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان تاکید کرد: صندوق این آمادگی را دارد تا برای احیای طرح های نیمه فعال و غیرفعال در استان تسهیلات قرض الحسنه ارائه دهد تا چراغ واحد های تولیدی روشن بماند.

مدیر شیلات شهرستان تفتان هم در خصوص فعالیت دوباره این واحد تولیدی گفت: مزرعه پرورش ماهیان قرل آلا در روستای تودَک شهرستان تفتان اولین سیستم مداربسته تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال در دستور کار صندوق کارآفرینی امید

احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال در دستور کار صندوق کارآفرینی امید