مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-03اقتصادي

تکمیل شبکه تامین آب شرب «روستای عمقین» طارم سفلی در سال جاری


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در سال جاری خرید برق و تجهیز چاه روستای عمقین بخش طارم سفلی شهرستان قزوین صورت می گیرد و با جذب اعتبار مناسب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اظهار کرد: در سال جاری خرید برق و تجهیز چاه روستای عمقین بخش طارم سفلی شهرستان قزوین که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته صورت می گیرد و با جذب اعتبار مناسب، این پروژه تکمیل می شود.

بیرنوندی افزود: منبع تامین آب روستای عمقین یک چشمه به فاصله 1500 متری از روستا است که کار اصلاح آن انجام شده و لیکن به دلیل برودت هوا در روزهای اخیر، مسیر آن از سرچشمه دچار یخ زدگی شده بود که با تلاش عوامل شرکت آبفا، مرتفع و هم اکنون آب وارد مدار شده است.

وی در خصوص چگونگی تامین آب روستا ادامه داد: از سویی کار اصلاح شبکه روستا به طول دو و نیم کیلومتر نیز انجام شده و در سال گذشته با توجه به کمبود بارندگی ها و کاهش آبدهی چشمه،نسبت به  بهسازی چشمه و همچنین حفر چاه اقدام شده و خط انتقال آن به طول 1400 متر تا مخزن انجام شده است.

بیرنوندی همچنین تصریح کرد: از سویی برای اصلاح خط انتقال چشمه شماره 2 روستا نیز به میزان 2 کیلومتر لوله در اختیار شورای اسلامی روستا نیز قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل شبکه تامین آب شرب «روستای عمقین» طارم سفلی در سال جاری

تکمیل شبکه تامین آب شرب «روستای عمقین» طارم سفلی در سال جاری