مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-03سياسي

فعالان فرهنگی هنری مهریز بیش از قبل حمایت می شوند


اختتامیه نمایش کمدی ایرانی قصه باغ زالزالک با حضور فرماندار مهریز و تجلیل از عوامل این نمایش نوروزی در سالن پردیس شکیب این شهر برگزار شد.

- محمد دهقان سرپرست فرمانداری مهریز با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در بخش فرهنگی و هنری در شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: تقویت فعالیت ها در این حوزه باید با جدیت در سال جاری پیگیری شود و حمایت مادی و معنوی از فعالان فرهنگی هنری شهرستان و برای کمک به ارتقای امور مرتبط بیش از قبل اقدام شود.

در این مراسم از کارگران و بازیگران نمایش قصه باغ زالزالک که برای مردم و مسافران نوروزی در مهریز اجرا شد، با لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.

قصه باغ زالزالک به کارگردانی مسلم زارع بیدکی و نوشته داود فتحعلی بیگی است.

در این نمایش هر یک از بازیگران نمونه ای از یک تیپ اجتماعی معرفی و در آن مسائل مختلف از سوی شخصیت سیاه داستان به صورت طنز بیان می شود.

نمایش باغ زالزالک که دارای فضایی شاد با چاشنی موسیقی سنتی زنده و در قالب نمایشی تخت حوضی اجرا شد، حاصل یک دوره آموزش بازیگری بود به طوری که تمام بازیگران این نمایش افراد زیر 20 سال بودند.

در این نمایش، وحید و محمد زارعین، فاطمه شرکا، مسعو حکیمی، مرجان زارع، سید محمدرضا طباطبایی، سیدعلی محمد حسینی، سید علی سجادی پور، محمد ماهان دهقانی زاده، امیرحسین بیک، الهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان فرهنگی هنری مهریز بیش از قبل حمایت می شوند

فعالان فرهنگی هنری مهریز بیش از قبل حمایت می شوند