مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-03فرهنگي

جشنواره های فرهنگی و هنری ظرفیتی برای توسعه گردشگری سروآباد


مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سروآباد، جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی را ظرفیتی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان عنوان کرد.

- مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سروآباد گفت: جشنواره های فرهنگی و هنری ظرفیتی برای توسعه گردشگری سروآباد ایسنا/کردستان مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سروآباد، جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی را ظرفیتی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان عنوان کرد.

مصطفی طاهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان سروآباد همواره در تمام فصول مختلف سال به ویژه در ایام نوروز اقدام به برگزاری جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی و برنامه های آیینی می کند.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سروآباد، عنوان کرد: بر این اساس همزمان با ایام تعطیلات امسال، جشنواره بازی های بومی و محلی در دو بخش بانوان و آقایان با حضور علاقمندان، مهمانان و گردشگران نوروزی در منطقه هورامان برگزار شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی ظرفیت های مختلف گردشگری، فرهنگی و اقتصادی مناطق روستایی شهرستان، ایجاد نشاط در میان مردم، آشنایی با آداب، فرهنگ و آیین های اصیل گذشته، شناسایی و تقویت بازی های بومی و محلی در این منطقه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های فرهنگی و هنری ظرفیتی برای توسعه گردشگری سروآباد

جشنواره های فرهنگی و هنری ظرفیتی برای توسعه گردشگری سروآباد