مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-03اجتماعي

بوی ماه مهر در بهار 1401/ مدارس از امروز حضوری شدند


بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت آموزش و پرورش تمام مدارس و دانشگاه ها درب های خود را بر روی دانش آموزان و دانشجویان باز می کنند و معلمان استان کرمانشاه از امروز آماده حضور در کلاس ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت آموزش و پرورش تمام مدارس و دانشگاه ها درب های خود را بر روی دانش آموزان و دانشجویان باز می کنند بعد از حضور دو سال وقفه.

تا بوده همیشه بهار تحصیلی را همیشه در مهرماه شاهد بودیم، اما بهار تحصیلی 1401 در 14 فروردین ماه اتفاق افتاد، امروز والدین کرمانشاهی، دانش آموزان فرزندان خود را راهی مدرسه کردند صحنه های زیبایی در پیاده روها و خیابان ها دیده می شود، دانش آموزان دست در دست مادر، با لباس های فرم بعضی ها هم لباس های فرم سال گذشته را بر تن داشتند و برخی ها هم با لباس های تمیزی راهی مدرسه شدند.

دانش آموزان در حیاط مدرسه جمع شدند باری دیگر دیوارهای مدرسه شاهد شور و حال دانش آموزان بود، زنگ مدرسه ساعت 7:45 دقیقه به صدا در آمد، مدیر و ناظم و عوامل مدرسه بچه ها را به صف راهی کلاس ها کردند و مادرها هم راهی خانه و گفتند طبق روال گذشته ساعت 12:30 دقیقه زنگ آخر زده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی ماه مهر در بهار 1401/ مدارس از امروز حضوری شدند

بوی ماه مهر در بهار 1401/ مدارس از امروز حضوری شدند