مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-03اجتماعي

با حضوری شدن مدارس، تجربه آموزش ­های مجازی فراموش نشود!


دانش آموخته دکتری برنامه درسی معتقد است: مسئولین آموزش وپرورش کشور باتوجه به تجربه های به دست آمده در آموزش های مجازی و غیرحضوری، به اصلاح و تغییر برنامه های درسی و شیوه های سنتی و منسوخ گذشته پرداخته و به سوی روش های نوین آموزشی و هوشمندسازی مدارس قدم بردارند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ در دو سال گذشته که مدارس و دانشگاه ها تعطیل شد، آموزش های غیرحضوری جایگزین آموزش های حضوری شد که تجربه های زیادی در این حوزه به دست آمد.

استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد و استفاده از سایر پلتفرم ها، روش های تدریس نوین را به دنبال داشت و به کارگیری نرم افزارها و فناوری های جدید در امر آموزش بسیار خوشحال کننده و نویدبخش حرکت به سوی مدارس هوشمند بود.

اگرچه در کشور ایران تا قبل از کرونا، آموزش های مجازی خیلی گسترش پیدا نکرده بود ولی ناگزیر به این سمت حرکت کردیم که دست­آوردهای خوبی را در پی داشت.

آشنایی و آموزش معلمان با روش های تدریس غیرحضوری، خرید تجهیزات و ابزار و فناوری های دیجیتال در مدارس و دانشگاه ها، راه اندازی پلتفرم ها، سایت ها و شبکه های آموزشی، حرکت به سوی آموزش های نوین و هوشمند، تکمیل و گسترش زیرساخت های لازم دراین خصوص از جمله اینترنت، برقراری عدالت آموزشی، برگزاری جلسات، سمینارها و همایش ها به صورت آنلاین و برخط، استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضوری شدن مدارس، تجربه آموزش ­های مجازی فراموش نشود!

با حضوری شدن مدارس، تجربه آموزش ­های مجازی فراموش نشود!