مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-03فرهنگي

سقوط بازیگر تئاتر در چاه تئاتر شهر


غلامرضا پودینه بازیگر نمایش «دکتر نون.

» به کارگردانی هادی مرزبان به سبب تاریکی پشت صحنه سالن اصلی این مجموعه به داخل بخش ماشینری سالن و سپس به داخل چاه عمیقی که آن جا قرار داشت سقوط کرد که خوشبختانه با حضور نیروهای امدادی و آتش نشانی این حادثه ختم به خیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، غلامرضا پودینه بازیگر پیشکسوت و شناخته شده تئاتر که از جمله گروه بازیگران نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد به کارگردانی هادی مرزبان است و این شب ها در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود، در اجرای شب گذشته این اثر نمایشی به دلیل تاریکی فضای پشت صحنه سالن اصلی این مجموعه و عدم دید کافی به بخش ماشینری سالن اصلی مجموعه تئاترشهر سقوط کرد و از آن جا به چاه عمیقی که در این بخش قرار داشت افتاد.

هادی مرزبان کارگردان نمایش دکتر نون در گفت وگو با خبرنگار تئاتر ایرنا با تایید این خبر گفت: پیش از هر چیز باید بگویم با وجود اتفاق ناخوشایندی که شاهدش بودیم؛ خوشبختانه این حادثه ختم به خیر شد و در حال حاضر حال جسمی آقای پودینه خوب است.

وی ادامه داد: در اجرای شب گذشته نمایش دکتر نون.

و بعد از اتمام بخش حضور این بازیگر، آقای پودینه به سبب تاریکی پشت صحنه به بخش ماشینری سِنِ سالن اصلی مجموعه تئاترشهر سقوط کرد و از آن جا به چاه عمیقی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط بازیگر تئاتر در چاه تئاتر شهر

سقوط بازیگر تئاتر در چاه تئاتر شهر