مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 05:022022-04-03حوادث

فرمانده انتظامی یزد: حفظ حرمت ایام جدی ترین مأموریت ناجا در ماه رمضان است


فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که ضابطین نیروی انتظامی طبق قانون با هرگونه هنجارشکنی در ماه رمضان برخورد می کند، گفت: ضابطین نیروی انتظامی طبق قانون با هرگونه هنجارشکنی در ماه رمضان برخورد می کند - سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رعایت حرمت ماه رمضان و پرهیز از روزه خواری در ملاء عام توسط مسافران و افرادی که قادر به روزه گرفتن نیستند ضروری است.

وی ماه رمضان را ماه راز و نیاز با خداوند متعال و بهار قرآن دانست و افزود: مردم در این ماه مبارک بیشتر در مساجد به عبادت می پردازند و پلیس با برنامه ریزی و حضور پررنگ در سطح جامعه از بروز جرایم به ویژه سرقت جلوگیری می کند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که رعایت حقوق شهروندی و حفظ حرمت ماه رمضان جدی ترین خواسته نیروی انتظامی از عموم مردم است، گفت: فضای سالم ماه رمضان در پیشگیری از بروز جرم و ناهنجاری های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است؛ چرا که انسان با فطرت الهی متولد شده است.

بهدانی فرد در ادامه با تاکید بر آگاهسازی شهروندان نسبت به حفظ اموال خود تصریح کرد: پیشگیری اجتماعی و انتظامی و همچنین همپوشانی دستگاه های دخیل در امر امنیت، استفاده از ظرفیت رسانه ها در پیشگیری از جرم مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی یزد: حفظ حرمت ایام جدی ترین مأموریت ناجا در ماه رمضان است

فرمانده انتظامی یزد: حفظ حرمت ایام جدی ترین مأموریت ناجا در ماه رمضان است