مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 18:222022-04-02ورزشي

اسکان 120 هزار گردشگر در اقامتگاه های ایلام طی 15 روز گذشته


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از اقامت 120 هزار و 531 نفر گردشگر در اقامتگاه های استان از تاریخ 26 اسفند تا یازدهم فروردین ماه خبر داد.

- ، عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: در این بازه زمانی مسافران نوروزی در اماکن اقامتی شامل مهمان پذیرها، مجتمع های گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی، خانه های مسافر، اقامتگاه های موقت (چادر، زائرسراهای مساجد امامزادگان، کانکس، کمپ ها)، خوابگاه های دانشجویی، مهمانسراهای ادارات و سالن های ورزشی اسکان یافته اند.

دبیر اجرایی خدمات سفر استان ایلام با بیان اینکه آمار گردشگران استان بیشتر از این تعداد است، بیان کرد: این آمار متعلق به این اقامتگاه ها است در حالی که تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی به خانه های اقوام و بستگان خود و یا اقامتگاه های غیررسمی می روند و در آمار محاسبه نمی شوند.

شنبه زاده مجموع بازدیدهای گردشگران نوروزی از اماکن گردشگرپذیر استان ایلام را 836 هزار و 876 مورد از تاریخ 26 اسفند تا یازدهم فروردین ذکر کرد.

وی افزود: گردشگران از جاذبه های گردشگرپذیر استان شامل اماکن تاریخی، تفریحی، طبیعی، مذهبی، فرهنگی و دست ساز (نظیر دریاچه های پشت سدها) دیدن می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 120 هزار گردشگر در اقامتگاه های ایلام طی 15 روز گذشته

اسکان 120 هزار گردشگر در اقامتگاه های ایلام طی 15 روز گذشته