مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 16:472022-04-02سياسي

اسکان 100 هزار نفر مسافر در اقامتگاه های ایلام طی ایام نوروز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: تاکنون بیش از 100 هزار نفر مسافر گردشگر در اقامتگاه های مختلف استان پذیرش شده اند که سهم مدارس استان از این تعداد حدود 25 هزار نفر بوده است.

- عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هدف از برپایی نوروزگاه ها، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم در قالب برنامه های فرهنگی و سرگرمی باتوجه به آداب و رسوم مناطق مختلف مردم بود.

وی افزود: در استان ایلام 6 نوروزگاه در 6 شهرستان استان باتوجه به ظرفیت هر شهر برگزار شد و حضور گسترده و پرشور مردم در این نوروزگاه ها بیانگر نیاز و علاقه مندی آنها به برنامه های شاد است.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان ایلام یادآور شد: مهمترین مورد در موضوع گردشگری بحث اقامت گردشگران است که باتوجه به اینکه اقامتگاه ها در 2 سال گذشته به علت کرونا فعالیت چندانی نداشتند و تعطیل یا نیمه تعطیل بودند اما در نوروز امسال این اقامتگاه ها دوباره به مدار فعالیت و پذیرش مهمانان نوروزی بازگشتند.

وی ادامه داد: خانه های مسافر به تعداد 60 باب، 45 خانه بومگردی، تجهیز زائرسرای اماکن مذهبی، مهمانسرای ادارات، مدارس و دیگر اقامتگاه های استان زیر نظر ستاد خدمات سفرهای نوروزی با ظرفیت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 100 هزار نفر مسافر در اقامتگاه های ایلام طی ایام نوروز

اسکان 100 هزار نفر مسافر در اقامتگاه های ایلام طی ایام نوروز