مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-02اجتماعي

اگر به دنبال آرامش هستید یک بار هم شده سری به کویر بزنید


خراسان جنوبی همان جایی است که کویرهای مهمی در آن واقع اند، کویرهایی که یکی از ظرفیت های اصلی گردشگری این استان بوده و با حضور در آن آرامشی دست نیافتنی را می یابی .

- ایسنا/خراسان جنوبی خراسان جنوبی همان جایی است که کویرهای مهمی در آن واقع اند، کویرهایی که یکی از ظرفیت های اصلی گردشگری این استان بوده و با حضور در آن آرامشی دست نیافتنی را می یابی .

خراسان جنوبی با شب های پرستاره و آرام و کویرهای آرام بخشش مقصد بسیاری از گردشگران به خصوص در فصل بهار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه به معرفی کویرهای نایاب خراسان جنوبی که در دنیا شگفت انگیز و خاص هستند می پردازیم.

کویر گرماب لوت؛ دشت بزرگ خور با پرندگان کمیاب حد فاصل روستای خور که در فاصله 80 کیلومتری بیرجند واقع است و آبگرم معدنی لوت در فاصله 50 کیلومتری شهرستان خوسف است.

استعدادها و امکانات منطقه شامل؛ احداث مجتمع آبدرمانی، دشت بزرگ خور با پرندگان کمیاب کویر و امکان پرورش آهو ، نیزار دیدنی و بزرگ گرماب در دل این کویر و پشت کوه گرماب، جنگل طبیعی طاق و گز در پشت کوه گرماب، وجود وحوش در کوه آبگرم و ایجاد شکارگاه، تپه های ماسه ای در جنگل خور و امکان برگزاری تورهای کویر پمایی و گشت های سافاری، وجود زندگی بومی و محلی در منطقه، پرورش شترهای وحشی و اهلی و امکانات شترسواری در منطقه، نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به دنبال آرامش هستید یک بار هم شده سری به کویر بزنید

اگر به دنبال آرامش هستید یک بار هم شده سری به کویر بزنید