مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-02سياسي

واکنش ها به تخریب تصویر امام خمینی در شهر قم


المان تمثال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به همراه تمثال حضرات آیات بروجردی و حائری یزدی از مراجع بزرگ تشیع و تأثیرگذار حوزه های علمیه در سال 1398 به همت شهرداری قم ساخته و در میدان مرجعیت در بلوار حضرت آیت الله العظمی بروجردی نصب شده بود.

- المان تمثال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به همراه تمثال حضرات آیات بروجردی و حائری یزدی از مراجع بزرگ تشیع و تأثیرگذار حوزه های علمیه در سال 1398 به همت شهرداری قم ساخته و در میدان مرجعیت در بلوار حضرت آیت الله العظمی بروجردی نصب شده بود.

به دنبال اهانت به تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در میدان مرجعیت بازسازی این تمثال در دستور کار ویژه شهرداری قم قرار گرفت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، شهرداری قم با اعلام این خبر افزود: تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در میدان مرجعیت شهر قم چهارشنبه شب مورد حمله برخی از اغتشاش گران قرار گرفته و به آتش کشیده شد و در ساعت 2:36 بامداد بااطلاع به سامانه 125، تیم اطفاء حریق آتش نشانی قم به میدان مرجعیت اعزام و علی رغم تلاش های انجام شده، بخش قابل توجهی از این تمثال براثر آتش سوزی از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به تخریب تصویر امام خمینی در شهر قم

واکنش ها به تخریب تصویر امام خمینی در شهر قم