مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-02سياسي

رونمایی از نخستین دوچرخه هوایی کشور در «هیر»


محمد امیدوار مدیرعامل مجموعه پل معلق شیشه ای ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: در راستای  تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، نخستین دوچرخه هوایی کشور با محوریت دانش بنیان و اشتغال آفرین در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر رونمایی شد که این پروژه گردشگران متعدد علاقه مند به هیجان را جذب هیر خواهد کرد.

وی گفت: 10 خط دوچرخه در مجموع 250 متر به صورت رفت و برگشت این مسیر را طی خواهد کرد و رعایت مسائل ایمنی در این خط دوچرخه هوایی اولویت است.

رعایت کامل اصول ایمنی در دوچرخه هوایی مدیرعامل مجموعه پل معلق شیشه ای هیر ادامه داد: این پروژه بر اساس اصول مهندسی و رعایت تمام اصول ایمنی اجرا شده و هیچ خطری برای دوچرخه سواران نخواهد داشت.

امیدوار بیان کرد: در این طرح زمینه اشتغال 36 نفر به صورت مستقیم فراهم شده و ساخت 50 سوییت اقامتی نیز در مجموعه هیرلند در دستور کار است و با رفع مشکل معارض زمین، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز به خبرنگار فارس گفت: این پروژه اوج هیجان را برای گردشگران و مردم استان به همراه دارد که با حمایت مسؤولان استان و منطقه و نمایندگان مجلس در محل پل شیشه ای هیر به کار گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نخستین دوچرخه هوایی کشور در «هیر»

رونمایی از نخستین دوچرخه هوایی کشور در «هیر»