مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-02حوادث

سه مظنون به قتل در روستای «دمچنار» بویراحمد دستگیر شدند


یاسوج_ رییس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 3 نفر از مظنونین به قتل در روستای «دمچنار» از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

- ، سرهنگ سعید بالش زر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: در بررسی مأموران مشخص شد شخصی در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد توسط چند نفر با اسلحه گرم به شدت مجروح و متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رییس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بویراحمد پس از تلاش شبانه روزی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده، محل تردد و مخفیگاه 2 نفر از مظنونین به قتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و یک نفر از مظنونین به قتل با همکاری خانواده خودش را به پلیس معرفی کرد.

بالش زر با اشاره به اینکه مأموران از مظنونین به قتل 3 قبضه سلاح گرم کشف و ضبط کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مظنون به قتل در روستای «دمچنار» بویراحمد دستگیر شدند

سه مظنون به قتل در روستای «دمچنار» بویراحمد دستگیر شدند