مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-02فرهنگي

وقتی صابر ابر شاهزاده دانمارک می شود/ یک بازخوانی مدرن از «هملت»


نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران از جمله فیلم تئاترهایی است که تماشای آن در ایام نوروز به علاقه مندان هنرهای نمایشی پیشنهاد می شود.

- نمایش هملت به کارگردانی رضا گوران از جمله فیلم تئاترهایی است که تماشای آن در ایام نوروز به علاقه مندان هنرهای نمایشی پیشنهاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو لزوم در منزل ماندن اکثر مردم، استقبال از دیدن فیلم تئاترهای مختلف توسط علاقه مندان به هنرهای نمایشی بیشتر شده است.

البته امسال با کنترل وضعیت بیماری و عادی تر شدن شرایط از نیمه دوم تعطیلات نوروزی نمایش های مختلفی در تماشاخانه های تئاتری روی صحنه می روند یا اجرای سال قبلشان را ادامه می دهند و شهروندان تهرانی و یا مهمانان نوروزی که به پایتخت می آیند می توانند به دیدن این آثار بنشینند اما با این وجود دیدن فیلم تئاتری قدیمی و جدید برای افرادی که دیدن یک نمایش اجرا شده را از دست داده اند، علاقه مندانی که به دنبال تکمیل آرشیوشان هستند و یا در تهران زندگی نمی کنند و دیدن نمایش هایی که در مرکز تئاتر کشور به صحنه می رود برایشان امکان پذیر نیست، خالی از لطف نخواهد بود.

در همین راستا به روال سال های قبل در گزارش هایی جداگانه به معرفی فیلم تئاترهایی می پردازیم که در زمان اجرای عمومی مورد توجه قرار گرفتند و حتی فیلم تئاترهایشان نیز بعد از انتشار همچنان پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی صابر ابر شاهزاده دانمارک می شود/ یک بازخوانی مدرن از «هملت»

وقتی صابر ابر شاهزاده دانمارک می شود/ یک بازخوانی مدرن از «هملت»