مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-02فرهنگي

همه اماکن تاریخی زنجان در روز طبیعت میزبان مردم هستند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: همزمان با روز طبیعت، گنبدسلطانیه و همه اماکن تاریخی زنجان روز سیزدهم فروردین باز است.

- امیر ارجمند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اماکن تاریخی زنجان 13 فروردین ماه در روز طبیعت به روی گردشگران داخلی و خارجی باز است.

وی افزود: گنبد سلطانیه، غار کتله خور، موزه مردم شناسی رختشوی خانه، موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان، موزه باستان شناسی ابهر و موزه صنایع دستی، آرامگاه چلبی اوغلو، آرامگاه ملاحسن کاشی، امامزاده زیدالکبیر، امامزاده اسماعیل، امامزاده یعقوب، همه ابنیه تاریخی روستای قروه و غیره که از جمله آثار تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره کل روز سیزده بدر باز است.

این مسئول ادامه داد: از همه گردشگران و مسافران درخواست داریم تا پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را در اولویت قرار دهند تا شاهد کاهش شیوع این ویروس کرونا باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تصریح کرد: سال ها است که 13 فروردین هر سال مردم بعد از گذران چندین روز تعطیلی سال نو، مهمان طبیعت می شوند و این روز در تقویم رسمی کشور به نام روز طبیعت ثبت شده است.

ارجمند خاطرنشان کرد: بعد از اتمام طبیعت گردی با احترام به محیط زیست از رها کردن زباله ها به ویژه پلاستیک در دل طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اماکن تاریخی زنجان در روز طبیعت میزبان مردم هستند

همه اماکن تاریخی زنجان در روز طبیعت میزبان مردم هستند