مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-02سياسي

امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است


نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است که شکرانه آن را باید با خدمت رسانی به مردم انجام دهند.

- ایسنا/تهران نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است که شکرانه آن را باید با خدمت رسانی به مردم انجام دهند.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین صبح شنبه 13 فروردین ماه در دیدار با نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا بیان کرد: اگر مسوولان همواره خود را در محضر خداوند متعال احساس کنند و کار را فقط برای جلب رضایت مردم که رضایتمندی خداوند را انجام دهند ، کار ها به نحوه احسنت انجام خواهد شد.

آیت الله محمودی افزود: تمامی خطاها و گناه های رخ داده از سوی انسان ها فقط به این دلیل است که انسان خدا را در نظر نمی گیرد.

نماینده رهبر انقلاب در شهرستان ورامین گفت: غفلت از خداوند ، از عدم اعتقاد و یا سرگرم شدن به مسائل دنیوی است و این امر آفت بزرگ برای مسوولان نیز محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است که شکرانه آن را باید با خدمت رسانی به مردم انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است

امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مسوولان است