مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-02بين الملل

رژیم صهیونیستی، قدس را تبدیل به پادگان نظامی کرده است


با استقرار هزاران سرباز اسراییلی از واحدهای مختلف ارتش، پلیس و گارد مرزی در قدس، به منظور مقابله با هرگونه تهدید احتمالی، این شهر چهره یک پادگان نظامی به خود گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سماء، رژیم صهیونیستی در اقدامی پیشگیرانه برای مقابله با هرگونه ناآرامی احتمالی، شروع به استقرار هزاران سرباز اسراییلی از واحدهای مختلف ارتش، پلیس و گارد مرزی در قدس کرده است.

با اینحال نمازگزار فلسطینی علیرغم تدابیر شدید رژیم صهیونیستی جهت جلوگیری از ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی، نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

اداره اوقاف اسلامی در قدس در همین رابطه تخمین زد که حدود 35 هزار تن، نماز جمعه را در قبله اول مسلمانان اقامه کردند.

در همین راستا شیخ محمدعلی، خطیب مسجد الاقصی در خطبه نماز جمعه بر دعوت شهروندان فلسطینی به پیوند و حضور دائمی و روزانه در مسجدالاقصی در ماه رمضان تاکید کرد.

از سوی دیگر پنجشنبه، ایتامار بن گویر ، عضو افراطی کنست، تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی که در میدان های مسجدالاقصی و در دروازه های آن مستقر شده بودند، به مسجد الاقصی یورش برد.

بن گویر در جریان اقدامات تحریک آمیز خود در صحن های مسجدالاقصی اعلام کرد که برای پاسخ به تصمیم دولت اسراییل مبنی بر کاهش هجوم شهرک نشینان به مسجدالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی، قدس را تبدیل به پادگان نظامی کرده است

رژیم صهیونیستی، قدس را تبدیل به پادگان نظامی کرده است