مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-02اجتماعي

آمادگی 5 پارک جنگلی زنجان برای پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت


سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان گفت: شهر زنجان با دارا بودن پنج پارک جنگلی و در مقیاس شهری (بوستان های ملت، گلستان، ارم، - ایسنا/زنجان سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان گفت: شهر زنجان با دارا بودن پنج پارک جنگلی و در مقیاس شهری (بوستان های ملت، گلستان، ارم، خانه بوران و زنجان کوه) و بیش از 100 پارک درون شهری آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز در روز آشتی با طبیعت است.

محمد فیلو، صبح امروز (13 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهره بردن از طبیعت و پدیده های طبیعی حق انسان است اما نباید وظیفه خود در قبال طبیعت که شامل توسعه، عمران و آبادانی آن است و حفاظت از طبیعت را، فراموش کند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان ضمن گرامیداشت سیزدهم فروردین ماه، روز احترام به طبیعت، گفت: شهر زنجان با دارا بودن پنج پارک جنگلی و در مقیاس شهری (بوستان های ملت، گلستان، ارم، خانه بوران و زنجان کوه) و بیش از 100 پارک درون شهری آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز در روز آشتی با طبیعت است.

وی افزود: در همین راستا منظور تمهیدات مختلفی شامل فضاسازی و گلکاری، نظافت و رسیدگی به سطوح فضای سبز، تجهیز و سرویس بخش های خدماتی پارک ها (آبخوری ها، سرویس های بهداشتی، سطل های زباله)، تهیه هیزم و توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 5 پارک جنگلی زنجان برای پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت

آمادگی 5 پارک جنگلی زنجان برای پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت