مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-02دانش

جزییات برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه ها و ثبت نام خوابگاه ها


جزییات برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه ها و ثبت نام خوابگاه ها اعلام شد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ پس از حدود دو سال که به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس های دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار می شد، وزارت علوم تصمیم گرفته تا از 14 فروردین ماه کلاس ها حضوری برگزار شود.

در این زمینه دانشگاه های مختلف نحوه برگزاری کلاس های حضوری و همچنین چگونگی ثبت نام خوابگاه ها را در سایت دانشگاه منتشر کرده اند.

* برقراری تسهیلات ویژه برای کلاس های حضوری قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزیر علوم نیز درباره حضوری شدن کلاس های دانشگاه ها گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهریورماه گذشته مقرر شد که کلاس های دانشگاه ها حضوری برگزار شود، قرار شد دوره های کارشناسی ارشد و دکتری از مهر گذشته و دوره های کارشناسی از آبان ماه گذشته به صورت حضوری برگزار شود اما با موج جدید کرونا رو به رو شدیم که به همین دلیل فعالیت حضوری دانشگاه ها تا بهمن ماه به تعویق افتاد اما دوباره در آن زمان کرونا اوج گرفت و با توجه به اهمیت سلامت دانشجویان و اساتید، فعالیت حضوری کلاس ها به 14 فروردین موکول شد.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: برای از سرگیری آموزش حضوری، تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا شرایط حضور در کلاس های درس برای همه دانشجویان فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه ها و ثبت نام خوابگاه ها

جزییات برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه ها و ثبت نام خوابگاه ها