مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 06:122022-04-02پزشكي

علت ازدحام در مراکز درمانی دولتی/اختلال در ارائه خدمات کذب است


سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، با اشاره به تعطیلی مطب های خصوصی در ایام نوروز، از افزایش مراجعات بیماران به مراکز درمانی بخش دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد هاشمی اظهار داشت: ارائه بیش از 2 میلیون و پانصد هزار خدمت در بخش های مختلف درمانی در بیمارستان ها و همچنین بیش از یک میلیون و صد هزار خدمت در حیطه های مختلف بهداشتی و انجام بیش از 230 هزار مأموریت توسط سپیدپوشان اورژانس تنها گوشه کوچکی از خدمات رسانی بی وقفه خادمان سلامت کشور در ایام تعطیلات نوروز بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی به تمامی مراکز درمانی کشور، وظایف کادر درمان به تفکیک مشخص است و پایش و بازرسی های نوروزی به طور مستمر انجام شده و با حساسیت بالا بر روند ارائه خدمت در بخش های مختلف نظارت می شود.

هاشمی افزود: دستورالعمل طرح سلامت نوروزی از 9 اسفند 1400 به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد و این طرح از آخرین 5 شنبه اسفند سال گذشته تاکنون در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طبق تاکید وزیر بهداشت، این دستورالعمل در تمامی مراکز بهداشتی درمانی کشور اجرا شده و تمامی مراکز اورژانسی با ظرفیت 100 درصد فعال هستند، افزود: فقط درمانگاه های غیر اورژانسی در 4 روز اول سال فعال نبودند اما در هفته دوم تعطیلات به فعالیت خود ادامه داده اند و پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت ازدحام در مراکز درمانی دولتی/اختلال در ارائه خدمات کذب است

علت ازدحام در مراکز درمانی دولتی/اختلال در ارائه خدمات کذب است