مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 22:322022-04-01سياسي

احترام به طبیعت را در 13 به در فراموش نکنیم/ توزیع 5000 کیسه زباله در تفرجگاهها


فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به آمادگی پذیرایی از مردم در بوستانها و جنگل های این شهرستان، گفت: مردم عزیز احترام به طبیعت را در این روز فراموش نکنند.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به آمادگی پذیرایی از مردم در بوستانها و جنگل های این شهرستان، گفت: مردم عزیز احترام به طبیعت را در این روز فراموش نکنند.

صابر حسن پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه خداوند را شاکریم که یک بار دیگر فرصتی برای خدمت به مردم آن هم در ایام نوروز به ما عطا کرد، افزود: به فضل الهی در روزهای گذشته از سال جدید به همراه تمامی همکاران عزیزم در نهادها، ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان کردکوی تلاش کردیم در اجرای رسالت های خود موفق شویم.

وی با بیان اینکه بر اساس آداب مرسوم مردم عزیزمان سیزدهم فروردین را با خروج از منزل در طبیعت به سر می برند، اظهار کرد: شهرستان کردکوی نیز همچون سایر شهرستانهای زیبای استان گلستان در این روز میزبان مردم شریف و طبیعت دوست استان است.

فرماندار شهرستان بندرگز با تاکید بر اینکه حضور مردم در تفرجگاهها باید با فرهنگ احترام به محیط زیست همراه باشد، خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم در روز طبیعت در کنار سپری کردن لحظه های به یادماندنی در این روز از آسیب زدن به طبیعت و تخریب آن پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام به طبیعت را در 13 به در فراموش نکنیم/ توزیع 5000 کیسه زباله در تفرجگاهها

احترام به طبیعت را در 13 به در فراموش نکنیم/ توزیع 5000 کیسه زباله در تفرجگاهها