مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 21:522022-04-01سياسي

اعزام بیش از 2 گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام دو هزار و 537 زائر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: بیش از شش هزار نفر در اردوگاه گیلان اسکان داده شدند.

- ، سردار محمد عبدالله پور عصر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا یکی از مهم ترین ارکان زندگی در ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: بازدید از مناطق جنگی، یاد و خاطره شهدا را بیشتر از همیشه در بین مردم به خصوص نسل جوان زنده نگه می دارد.

وی با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور در انتقال فرهنگ دفاع مقدس، گفت: اردوهای راهیان نور، اردوهایی عقیدتی و معنوی است و معنای اصلی آن انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های امروزی است که روحیه معنویت، از جان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را بازگو می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به برپایی اردوگاه راهیان نور گیلان به عنوان اولین استان کشور در این خصوص، بیان کرد: اردوگاه راهیان نور استان گیلان جز اولین و معدود اردوگاه های راهیان نور بود که از اواسط بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 2 گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اعزام بیش از 2 گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور