مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 19:222022-04-01اجتماعي

محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور 13 فروردین در خوزستان


رییس پلیس راه استان خوزستان از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در 13 فروردین ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب برای امروز و 13 فروردین ماه سال جاری محدودیت ها و ممنوعیت هایی برای عبور و مرور محورهای مواصلاتی اعمال شد.

وی افزود: محدودیت های کلی از قبیل عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه ها و بزرگراه های استان و سایر نقاط کشور ممنوع است.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در 13 فروردین سال 1401 در کلیه محورهای برون شهری استان و کشور ممنوع است.

وی به محدودیت های محمولات ترافیکی اشاره کرد و ادامه داد: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت 7 صبح امروز تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه مورخه 15 فروردین 1401 ممنوع است.

دولتشاهی با تاکید بر اینکه صدور مجوز عبور برای خودروهای ترافیکی تا 14 فروردین ممنوع است، تصریح کرد: ورود و تردد کلیه خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور 13 فروردین در خوزستان

محدودیت ها و ممنوعیت های عبور و مرور 13 فروردین در خوزستان