مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 18:422022-04-01سياسي

تاکید استانداران ایلام و دیاله بر بازگشایی بازارچه هلاله شمالی


استانداران ایلام و دیاله ی عراق بر بازگشایی بازارچه هلاله شمالی تاکید کردند.

- دکتر حسن بهرام نیا روز جمعه 12 فروردین ماه 1401 در سفر به کشور عراق به دیدار مثنی علی مهدی استاندار دیاله رفت و ضمن تشکر از حسن همکاری مسئولان دو کشور ایران و عراق برای فراهم کردن دو دیدار رفت و برگشت استانداران در بازه زمانی بسیار کوتا با عنوان این مطلب که عزم و اراده ایران برای بازگشایی بازارچه هلاله شمالی بسیار جدی است، اظهار کرد: در این راستا خواستار ایجاد شهرک صنعتی مشترک در مرز هلاله شمالی برای توسعه صادرات و رونق اقتصادی بین دو استان ایلام و دیاله هستیم.

وی با بیان اینکه پس از بازگشایی بازارچه هلاله شمالی و ایجاد شهرک صنعتی با توافق طرفین می توانیم در آینده نزدیک شاهد رونق و توسعه صادرات بین دو استان باشیم، گفت: در این راستا پس از دیدار در مرز هلاله شمالی و امضا تفاهم نامه اولیه، محل بازارچه هلاله شمالی مشخص شده است.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت استان برای افزایش مناسبات بین دو استان و کشور گفت : در راستای ایجاد زیرساخت های بازارچه هلاله شمالی نیازمند مساعدت برای استقرار ماشین آلات راهسازی در منطقه هستیم.

بهرام نیا از آمادگی کامل برای ایجاد شهرک صنعتی مشترک در مرز دو استان خبر داد و گفت: در صورت موافقت طرفین شهرک صنعتی در مرز هلاله ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استانداران ایلام و دیاله بر بازگشایی بازارچه هلاله شمالی

تاکید استانداران ایلام و دیاله بر بازگشایی بازارچه هلاله شمالی