مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 18:222022-04-01فرهنگي

امیرمحمد: 27 سال دارم و هنوز مردم لُپِ مرا می کشند


بازیگر مجموعه «کلبه عمو پورنگ» گفت: «من 27 سال سن و زندگی شخصی دارم اما هنوز هم در خیابان بعضی ها لپ من را می کشند؛ این برخوردها گرچه جالب اما در برخی موارد سخت و آزاردهنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امیرمحمد متقیان در توضیح آخرین همکاری خود با عموپورنگ بیان کرد: همکاری من با عموپورنگ از سال 1384 شروع شد و تا سال 1400 ادامه پیدا کرد.

در آخرین همکاری باهم مجموعه کلبه عمو پورنگ (مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانرهای کمدی، خانوادگی و موزیکال) به کارگردانی احمد درویشعلی پور، نویسندگی محمد درویشعلی پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجان زاده بود را کار کردیم که به لطف خدا با استقبال خیلی زیادی مواجه شد.

وی افزود: این مجموعه در تلویزیون اینترنتی رکورد پرتماشاگرترین برنامه فارسی زبان را شکست و بعد از پخش اصلی مجددا از شبکه 2 سیما پخش شد.

متقیان در پاسخ به این پرسش که به لحاظ کمی چه تعداد کار با داریوش فرضیایی انجام داده است، تاکید کرد: به لحاظ تعداد، برنامه هایی که من با عمو پورنگ داشتم، تعداد بسیار زیادی است اما چیزی حدود 16 سال است که باهم کار می کنیم؛ من متولد 1374 هستم و از سال 84 یعنی از ده سالگی جلوی دوربین آمدم.

وی تاکید کرد: برای حضور در برنامه های عموپورنگ تست دادم و لطف و کرم خدا شامل حالم شد و بعد با ایشان دوتا همکار شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرمحمد: 27 سال دارم و هنوز مردم لُپِ مرا می کشند

امیرمحمد: 27 سال دارم و هنوز مردم لُپِ مرا می کشند