مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-01سياسي

ایجاد ظرفیت های مشترک فرهنگی و گردشگری در اراضی عباس آباد


مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد گفت: اراضی عباس آباد به دلیل خدماتی که ارائه می دهد، یکی از کانون های گردشگری شهری و خدمات فرهنگی در پایتخت ایران محسوب می شود.

- ، سید محمد حسین حجازی در جشن ملی پرچم (بزرگداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران) با بیان اینکه اراضی عباس آباد به عنوان نگین سبز کلان شهر تهران به دلیل خدماتی که ارائه می دهد، یکی از کانون های گردشگری شهری و خدمات فرهنگی در پایتخت ایران محسوب می شود، گفت: این مجموعه 560 هکتاری علاوه بر فضای سبز با همت و تخصص مهندسان و هنرمندان ایرانی سازه های منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد افزود: این مجموعه که سالیانه میزبان میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی است توجه ویژه ای به همکاری های بین المللی دارد و به عضویت سازمان جهانی گردشگری نیز در آمده است؛ امروز در سالروز برگزاری همه پرسی باشکوه جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم که میزبان سفرا و نمایندگان سیاسی کشورهای مختلف جهان هستیم.

وی تصریح کرد: مردم در مدیریت شهری نقش آفرینی و جایگاه ویژه ای دارند و با تاکید شهردار تهران همه برنامه های مجموعه اراضی عباس آباد با تحقق مشارکت مدنی و سیاستگذاری های مربوطه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ظرفیت های مشترک فرهنگی و گردشگری در اراضی عباس آباد

ایجاد ظرفیت های مشترک فرهنگی و گردشگری در اراضی عباس آباد