مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 16:572022-04-01سياسي

دشمن در همه پرسی 12 فروردین از قدرت مردمی جمهوری اسلامی به وحشت افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام حسن طاهری امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی است که با اکثریت آراء مردم تصویب شد و مردم در این روز به امام خود لبیک گفتند، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از همان روز شکل گیری دشمنان بسیاری پیدا کرد چراکه ابرقدرت ها و مستکبرین احساس خطر کردند.

وی در ادامه به اشاره به اینکه در آستانه ماه رمضان قرار داریم و روزه را پاس بداریم، گفت: خداوند متعال پاداش روزه را خودش می دهد و آن را به امت محمد(ص) عطا کرده تا آنها را به بهشت ببرد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه تنها راهی که شیطان می تواند بر انسان تسلط پیدا کند، به خاطر ضعف تصمیم و اراده است تصریح کرد: فردی می تواند روزه بگیرد که اراده و عزم داشته باشد و این عزم و اراده در سایر امور نیز انسان را کمک می کند چراکه  ماه رمضان انسان را با اراده می کند.

طاهری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بخشی از مشکلات امروز جامعه گفت: اگر ما به پیروی از حکومت علی(ع) حد الهی را به طور کامل جاری می کردیم امروز با این مواجه نبودیم که دزدی، رشوه و کم کاری در جامعه افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در همه پرسی 12 فروردین از قدرت مردمی جمهوری اسلامی به وحشت افتاد

دشمن در همه پرسی 12 فروردین از قدرت مردمی جمهوری اسلامی به وحشت افتاد