مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-01ورزشي

اورسجی نایب رییس فدراسیون جهانی و رییس موقت کنفدراسبون کبدی اسیا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، در مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی کبدی که روز 5 شنبه11 فروردین در هتل هالیدی دوبی برگزار شد، - با حمایت کمیته ملی المپیک کشورمان برای نخستین بار ایران کرسی نایب رییسی فدراسیون جهانی را کسب و عباس اورسجی به عنوان نایب رییس فدراسیون جهانی کبدی و رییس موقت کنفدراسیون کبدی آسیا انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، در مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی کبدی که روز 5 شنبه11 فروردین در هتل هالیدی دوبی برگزار شد، رییس فدراسیون کبدی کشورمان توانست با کسب بالاترین رای اعتماد کرسی نایب رییسی جهان را کسب نماید ، وینود تیواری از هندوستان نیز به عنوان رییس فدراسیون جهانی برگزیده شد.

در همین نشست ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا تا زمان انتخابات این کنفدراسیون نیز با رای و نظر اعضای مجمع به دکتر اورسجی رییس فدراسیون کبدی کشورمان سپرده شد تا این کنفدراسیون برای نخستین بار مستقل از تشکیلاتی که پیش از این به طور همزمان در اختیار رییس پیشین فدراسیون جهانی بود کارش را آغاز کند.

عباس اورسجی پس از انتخاب توسط اعضای فدراسیون های آسیایی حاضر در مجمع عمومی، مسئول تنظیم اساسنامه جدید این تشکیلات و برگزاری انتخابات این نهاد آسیایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورسجی نایب رییس فدراسیون جهانی و رییس موقت کنفدراسبون کبدی اسیا شد

اورسجی نایب رییس فدراسیون جهانی و رییس موقت کنفدراسبون کبدی اسیا شد