مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-01فرهنگي

امیرمحمد متقیان: 27 سال دارم و هنوز مردم لُپِ مرا در خیابان می کشند


به لحاظ تعداد، برنامه هایی که من با عمو پورنگ داشتم، تعداد بسیار زیادی است اما چیزی حدود 16 سال است که باهم کار می کنیم؛ من متولد 1374 هستم و از سال 84 یعنی از ده سالگی جلوی دوربین آمدم.

- به لحاظ تعداد، برنامه هایی که من با عمو پورنگ داشتم، تعداد بسیار زیادی است اما چیزی حدود 16 سال است که باهم کار می کنیم؛ من متولد 1374 هستم و از سال 84 یعنی از ده سالگی جلوی دوربین آمدم.

بازیگر مجموعه کلبه عمو پورنگ گفت: من 27 سال سن و زندگی شخصی دارم اما هنوز هم در خیابان بعضی ها لپ من را می کشند؛ این برخوردها گرچه جالب اما در برخی موارد سخت و آزاردهنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امیرمحمد متقیان در توضیح آخرین همکاری خود با عموپورنگ بیان کرد: همکاری من با عموپورنگ از سال 1384 شروع شد و تا سال 1400 ادامه پیدا کرد.

در آخرین همکاری باهم مجموعه کلبه عمو پورنگ (مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانرهای کمدی، خانوادگی و موزیکال) به کارگردانی احمد درویشعلی پور، نویسندگی محمد درویشعلی پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجان زاده بود را کار کردیم که به لطف خدا با استقبال خیلی زیادی مواجه شد.

وی افزود: این مجموعه در تلویزیون اینترنتی رکورد پرتماشاگرترین برنامه فارسی زبان را شکست و بعد از پخش اصلی مجددا از شبکه 2 سیما پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرمحمد متقیان: 27 سال دارم و هنوز مردم لُپِ مرا در خیابان می کشند

امیرمحمد متقیان: 27 سال دارم و هنوز مردم لُپِ مرا در خیابان می کشند