مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-01سياسي

امروز ایران اسلامی به برکت 12 فروردین در منطقه حرف اول را می زند


به خود می بالیم که به برکت انقلاب اسلامی، امروز ایران در منطقه حرف اول را می زند، لذا باید شاکر نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ورامین طی سخنانی با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مسؤولان طبق قانون باید، با روزه خواری علنی مبارزه کنند و مردم هم اگر این موارد را مشاهده کردند، نهی از منکر کنند تا خدای نکرده شاهد حریم شکنی نباشیم.

وی ضمن تبریک سال جدید و نیز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، با اشاره به روز 13 فروردین گفت: متأسفانه برخی طبق خرافات این روز را نحس می دانند، اینطور نیست، گردشگری و حضور در طبیعت خوب است و مختص این روز نیست، توصیه بنده این است که مراقب باشید در این روز به طبیعت خسارت زده نشود و به روزی برای معصیت و گناه تبدیل نشود، برپا کردن بساط لهو و لعب به بهانه این روز زیبنده نیست.

امام جمعه موقت ورامین به اعلام برای بازگشایی مدارس از 14 فروردین اشاره کرد و افزود: شرایط کرونایی و محدودیت هایی که به همراه داشت، سبب مجازی شدن آموزش شد که خسارت هایی در بحث تعلیم و تربیت را شامل شد، اما اکنون با فراهم شدن شرایط، مدارس حضوری می شود که لازم است والدین و مسؤولین مدارس، تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ایران اسلامی به برکت 12 فروردین در منطقه حرف اول را می زند

امروز ایران اسلامی به برکت 12 فروردین در منطقه حرف اول را می زند