مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-01پزشكي

طراحی کیت بزاقی تشخیص کرونا در کشور


محققان دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به طراحی و ساخت کیت بزاقی تشخیص سریع کووید 19 شدند که نمونه گیری دقیق را با صرفه جویی 97.

5 درصدی نسبت به تست PCR و تنها با 2.

- 5 درصد هزینه تمام شده مستقیم و غیرمستقیم آن انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا رحیمی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پژوهشگر پارک علم و فناوری سلامت این دانشگاه، اظهار کرد: پارک علم و فناوری خراسان از شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت دعوت به عمل آورد تا نمایشگاهی در این پارک در ایام حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت در مشهد برپا کنند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 30 شرکت دانش بنیان حضور داشتند و فرآورده ها و فناوری های خود را در معرض دید رییس جمهور و تنی چند از اعضای هیات دولت گذاشتند و نمایندگان این شرکت ها توضیحات لازم را در خصوص نوع فعالیت هایشان و کاربرد محصول تولیدی شان به رییس جمهور ارائه کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در جریان بازدید رییس جمهور از نمایشگاه تولیدات دانش بنیان مشهد، نشست هم اندیشی با حضور حجت الاسلام رییسی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این نشست شرکت های مختلف در خصوص اهمیت محصول تولیدی شان و حمایت های موردنیازشان مواردی را بیان کردند و یکی از موارد مطرح شده بحث اهمیت تولید کیت تشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی کیت بزاقی تشخیص کرونا در کشور

طراحی کیت بزاقی تشخیص کرونا در کشور