مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-01ورزشي

خلخال از بازی های بومی و محلی کشوری میزبانی می کند


رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل گفت: شهرستان خلخال به زودی میزبان بازی های بومی و محلی روستایی استان های اردبیل و گیلان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تقی زاده عصر جمعه در نشست با فرماندار خلخال اظهار کرد: نخستین جشنواره بازی های بومی و محلی خلخال با استان همسایه گیلان به میزبانی این شهرستان تابستان امسال برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی روستایی برای احیای سنت ها و پیشگیری از فراموشی بازی های مرسوم کهن تصریح کرد: با توجه به قرابت جغرافیایی شهرستان خلخال با شهرستان های استان گیلان، برگزاری مشترک نخستین جشنواره بازی های بومی و محلی و آیین های سنتی استان های اردبیل و گیلان، تابستان امسال به میزبانی شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال برگزار خواهد شد.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل گفت: مقدمات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره مشترک 2 روزه انجام شده و در تلاش برای برگزاری این جشنواره هستیم.

تقی زاده افزود: این جشنواره ورزشی با هدف توسعه و گسترش بازی های بومی و محلی در بین نسل جوان جامعه، تبادل آیین ها و فرهنگ های سنتی مرسوم در 2 منطقه همسایه خلخال، گیلان و همچنین احیا و تقویت بازی های بومی و محلی ریشه دار منطقه برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلخال از بازی های بومی و محلی کشوری میزبانی می کند

خلخال از بازی های بومی و محلی کشوری میزبانی می کند