مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-01سياسي

ملت در روز جمهوری اسلامی راه رشد را به روی کشور باز کرد


نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جمهوری اسلامی عید سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ما است و ملت ما در این روز راه رشد را به روی کشور باز کرد.

- ، غلامرضا منتظری ظهر جمعه در سخنرانی پیش از آغاز نماز جمعه گرگان با تبریک ایام عید و فرارسیدن نوروز اظهار کرد: عید یعنی حرکت به سوی شرایط مطلوب و تلاش برای عبور از وضعیتی که در شان ما نیست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما اعیاد مختلفی داریم، عید سیاسی که روز 12 فروردین است، عید قربان که با الگو گرفتن از حضرت ابراهیم عید بندگی را تمرین می کنیم و روز عید غدیر که پیوند امامت و نبوت را تجربه می کنیم.

منتظری افزود: روز جمهوری اسلامی عید سیاسی فرهنگی و اجتماعی ما است و ملت ما در این روز با ابراز تنفر از رژیم پهلوی، جمهوری اسلامی را انتخاب و راه رشد را به روی کشور باز کرد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی نهال پاکی بود که با رهبری امام رشد کرد و امروز بعد سال ها به درخت تنومندی تبدیل شده که نه تنها ایران بلکه تمام کشورهای عدالت خواه جهان سود می برند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام در طول سال های پس از پیروزی انقلاب، تیرهای سمی ترور، تحریم و جنگ هشت ساله را به سمت ما نشانه گرفتند تا مانع رشد کشور ما شوند، اما کشور ما کشور الهی است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت در روز جمهوری اسلامی راه رشد را به روی کشور باز کرد

ملت در روز جمهوری اسلامی راه رشد را به روی کشور باز کرد