مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-01سياسي

تفکر اسلامی ناب سبب ناخرسندی دشمنان از ملت ایران شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز در خطبه های اول نماز سیاسی و عبادی جمعه ضمن دعوت همگی مردم به تقوای الهی، مهم ترین شعار و پیام نماز جمعه را تقوا دانست و اظهار کرد: زندگی بی زحمت در این عالم وجود ندارد و زمانی که پیمانه عمرمان پر شد باید بگذاریم و برویم و در مدتی که مهلت داریم باید برای جلب رضای خدا تلاش کنیم و برای زندگی جاویدان آماده شویم.

وی گفت: در بهشت خدا هر آنچه بندگان بخواهند در اختیار دارند و بهشت جایگاه افراد باتقوا بوده و برای انسان های باتقوا نزدیک و آتش جهنم در انتظار کافران است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در جمع نمازگزاران روز جمعه، خوب است که همواره به یاد روز محشر بیفتیم و بدانیم در قیامت هیچ کس بر دیگری برتری ندارد.

آیت الله دژکام با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آیات 183 تا 189 سوره مبارکه بقره، افزود: خداوند در این آیات تصریحا به ما می فرماید ماه رمضان فرصت خوبی برای تقوا است و روزه داری برای تقوا پیشه کردن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تقوا موجب می شود تا به شفاعت شافعین امید داشته باشیم و روزه زمینه ساز تقوا است و ما را برای دست یابی به تقوا آماده می کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: هر آن که بتواند و روزه نگیرد در واقع با دستور الهی در افتاده است و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر اسلامی ناب سبب ناخرسندی دشمنان از ملت ایران شده است

تفکر اسلامی ناب سبب ناخرسندی دشمنان از ملت ایران شده است