مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-01سياسي

حق روز 12 فروردین به خوبی ادا نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های دوم این نماز در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت سالروز 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی، - خطیب نماز جمعه تهران گفت: امروز روز خیلی بزرگی است، به دلیل اینکه 12 فروردین در ایام تعطیل قرار گرفته است، حقش ادا نشده است، این روز، روز خیلی با عظمت و بزرگ و تکان دهنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های دوم این نماز در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت سالروز 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی، گفت: بهار معنویت و بهار انقلاب را تبریک می گویم؛ تقارن 12 فروردین با روز جمعه که نور علی نور شد، 12 فروردین هم امسال روز جمعه است.

وی افزود: امروز روز خیلی بزرگی است، به دلیل اینکه 12 فروردین در ایام تعطیل قرار گرفته است، حقش ادا نشده است، این روز، روز خیلی با عظمت و بزرگ و تکان دهنده است، به تعبیر امام راحل، 12 فروردین از بزرگترین اعیاد مذهبی ماست، کلمات امام راحل حساب شده است و ایشان چنین سخنی را به درایت مطرح می فرمایند.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: نهال پر برکت نظام اسلامی در چنین روزی با راهنمایی باغبان حکیم و پیر انقلاب و به دست امت در رفراندوم بزرگ عظیم با حضور نزدیک 99 درصد بر محیط ایمان و غیرت ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق روز 12 فروردین به خوبی ادا نشده است

حق روز 12 فروردین به خوبی ادا نشده است