مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-01سياسي

کودکان را از آموزش مجازی نجات دهیم


امام جمعه موقت همدان با اشاره به روز جهانی کتاب کودک گفت: آموزش کودکان باید با شیوه خاص خود انجام شود و بتوانیم از امکانات روز و آموزش مجازی آنها را نجات دهیم که در این چندسال شاهد افت تحصیلی شدید در دانش آموزان بودیم و باید اقداماتی انجام شود تا کودکان با کتاب انس بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن طاهری ظهر امروز در خطبه های سیاسی_عبادی نماز جمعه همدان ضمن دعوت به تقوا با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه بزرگی در پیش داریم و ضیافت خدا موضوع کمی نیست که حتی خواب روزه دار عبادت و دعا در آن مستجاب بوده و هر نفس روزه دار تسبیح محسوب می شود و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ضعف در تصمیم و اراده تنها راه نفوذ شیطان بوده و عزم، رمز موفقیت در دین و دنیا است، افزود: فردا روز طبیعت اعلام شده اما این طبیعت درحال تخریب بوده و با اینکار نسل آینده را به خطر می اندازیم و مدیران در این زمینه مسئول هستند و باید رسیدگی و مراقبت کنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به روز جهانی کتاب کودک گفت: آموزش کودکان باید با شیوه خاص خود انجام شود و بتوانیم از امکانات روز و آموزش مجازی آنها را نجات دهیم که در این چندسال شاهد افت تحصیلی شدید در دانش آموزان بودیم و باید اقداماتی انجام شود تا کودکان با کتاب انس بگیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان را از آموزش مجازی نجات دهیم

کودکان را از آموزش مجازی نجات دهیم