مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-01سياسي

اهتمام دولت به خنثی سازی تحریم ها با اتکاء به فرصت های داخلی است


امام جمعه اهواز با بیان این که افزایش فروش نفت فرصت و امید است که خیلی از مشکلات حل شوند، گفت: اهتمام دولت و نگاه جدی تر به خنثی سازی تحریم ها با اتکاء به فرصت های داخلی است.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز با بیان این که افزایش فروش نفت فرصت و امید است که خیلی از مشکلات حل شوند، گفت: اهتمام دولت و نگاه جدی تر به خنثی سازی تحریم ها با اتکاء به فرصت های داخلی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد امروز (12 فروردین ماه) در خطبه اول نماز جمعه اهواز، با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و اشاره به چند توصیه، اظهار کرد: در این ماه دعا بخوانید، زیاد استغفار کنید.

ممکن است امانتی گردن انسان باشد، سعی کند آن را ادا کند و اگر کینه ای از دیگران به دل دارد آن ها را ببخشد و حلال کند تا پاک وارد ماه رمضان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهمیت ترک گناه در فرصت باقیمانده افزود: غیبت نکنید و به کلامی که بر زبان می آورید تامل کنید، تقوای الهی را پیشه کنید یعنی همه محرمات را ترک کنید و به خداوند متعال در همه امور باطنی و ظاهری توکل کنید؛ تکیه گاه، خداوند است و توکل بر او مساله مهمی است.

موسوی فرد با اشاره به اهمیت روزه گرفتن، گفت: برخی از پدران و مادران با این دلیل که بچه آن ها امتحان دارد او را برای روزه گرفتن بیدار نمی کنند، برخی فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت به خنثی سازی تحریم ها با اتکاء به فرصت های داخلی است

اهتمام دولت به خنثی سازی تحریم ها با اتکاء به فرصت های داخلی است