مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-01سياسي

12 فروردین یادآور حمایت ملت ایران از نظام اسلامی است


روز بزرگ و حماسه ماندگار 12 فروردین یادآور حمایت ملت ایران از نظام اسلامی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان گفت: روز بزرگ و حماسه ماندگار 12 فروردین یادآور حمایت ملت ایران از نظام اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان افزود: مردم وفاداری خودشان را به 2 اصل اسلامیت و جمهوریت انقلاب بدرستی نشان دادند.

وی با بیان اینکه مسوولان با خدمت شایسته باید قدردان این پشتوانه مردمی باشند اظهار داشت: مردم در تمام عرصه ها به امامین انقلاب لبیک گفتند و با حضور خود در تمام صحنه ها مشت محکمی بر شرق و غرب زدند.

وی به هفتمین سال تهاجم عربستان به یمن اشاره کرد و افزود: حملات هدفمند روزهای اخیر رزمندگان یمنی باعث تزلزل و سستی اقتصاد، کاهش عرضه نفت خام در عرصه جهانی، نگرانی غرب و آمریکا و کشورهای افکاری خلیج فارس شد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه آمریکا و غرب اتکا و پشتبان خوبی نیستند و اوکراین نمونه بارز توکل به غرب است تصریح کرد: کشورهای عربی چون عربستان، بحرین و امارات بهتر است به دامن اسلام برگردند و بدانند ایران برایشان تهدید نیست.

وی به نامگذاری سال جدید که سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در نشست ها و جلسات مختلف به دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین یادآور حمایت ملت ایران از نظام اسلامی است

12 فروردین یادآور حمایت ملت ایران از نظام اسلامی است