مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-01سياسي

هشدار آل هاشم : ثروت های بادآورده و امتیازات انحصاری موجب فساد در جامعه می شود


امام جمعه تبریز درباره ثروت های بادآورده و امتیازات انحصاری که موجب فساد در جامعه می شود، هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امروز در دومین جمعه خطبه های نماز عبادی و سیاسی قرن جدید در سال 1401 و در جمع با شکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز با بیان اینکه یکی از راهکارهای رسیدن به تقوا عدالت  است، اظهار کرد: یکی از راه های رسیدن به عدالت مبارزه با فقر و فساد  مخصوصا فساد اقتصادی است.

وی بر مبارزه با فساد اقتصادی و ثروت های بادآورده و امتیازات انحصاری تاکید کرد و افزود: راه های کسب ثروت باید مشروع شود اگر کسانی از راه های نامشروع کسب ثروت کنند نوعی فساد بوده و باید اصلاح شود.

خطیب جمعه تبریز گفت: اگر کسانی با امتیازات ویژه و بی جا  ثروت های بادآورده بدست می آورند و دیگران را به قیمت اینکه خودشان ثروتمند شوند فقیر می کنند، فساد بوده و باید اصلاح شود.

آل هاشم تصریح کرد: اگر در جامعه امتیازات انحصاری به وجود آوردند و همه نتوانستند از فرصت های لازم به صورت برابر استفاده کنند و فساد بوده و حتما باید اصلاح شود.

  راهیان نور بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است آل هاشم با تمجید از راه اندازی دوباره کاروان های راهاین نور پس از دوران کرونایی، گفت: جریان فرهنگی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آل هاشم : ثروت های بادآورده و امتیازات انحصاری موجب فساد در جامعه می شود

هشدار آل هاشم : ثروت های بادآورده و امتیازات انحصاری موجب فساد در جامعه می شود