مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-01اقتصادي

باید تا 1404 شبکه شرکتهای دانش بنیان داشته باشیم


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: باید در راستای سند چشم انداز افق 1404 یک شبکه از شرکت های دانش بنیان داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس آن یک استعداد آفرینی را انجام دهیم.

- مجتبی دهقان پور در آیین گشایش دفتر این سازمان در پارک علم و فناوری این استان تصریح کرد: ما در بحث کشاورزی دانش بنیان به دنبال چند مورد هستیم که اولین آن افزایش ضریب نفوذ دانش در کشاورزی است.

به نقل از جهادکشاورزی فارس، دهقانپور با بیان اینکه افزایش رقابت پذیری در بخش کشاورزی دومین موردی است که از کشاورزی دانش بنیان انتظار می رود، اظهار کرد: در نهایت باید ارزش افزوده محصولات این بخش ارتقا پیدا کند.

دهقان پور با اشاره به اینکه از طریق کشاورزی دانش بنیان باید بتوانیم معیشت بهره برداران را ارتقا دهیم، ابراز کرد: به این منظور باید بهره وری در بخش کشاورزی استان فارس ارتقا پیدا کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه از طریق شرکت های دانش بنیان اشتغالزایی می تواند محقق شود، اضافه کرد: در رابطه با ساز و کارهای همکاری و مشارکتی که با شرکت های دانش بنیان باید داشته باشیم معتقد هستیم که متناسب با اینکه به کجا می خواهیم برسیم باید فعالیت هایی مشخص کرد که آن را تعیین کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تا 1404 شبکه شرکتهای دانش بنیان داشته باشیم

باید تا 1404 شبکه شرکتهای دانش بنیان داشته باشیم