مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-01سياسي

وزیر اطلاعات: تلاش های رژیم صهیونیستی برای ثبات امنیت خود ناکام خواهد ماند


آمریکایی ها برای مقابله با انقلاب اسلامی هزینه های گزافی متحمل شده و حالا با خفت و خواری در حال ترک منطقه است؛ رژیم صهیونیستی هم برای ثبات امنیت نداشته خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در نشست شورای تامین استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره علما و شهدای این استان، یزد را مهد علمای بزرگ و فرهیختگانی، چون شهید صدوقی و دلیر مردان و خط شکنان تیپ 18 الغدیر دانست که رشادت ها و ایثارگری آنان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: فرهنگ مردم یزد، فرهنگ ایثار و شهادت، کار و تلاش و فعالیت و معنویت است و نقش آنان چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس پر رنگ و تابناک است.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های عظیم کشور در بخش های مختلف و عزم و اراده دولت مردمی انقلابی و جهادی و هماهنگی و همدلی خوب همه مسئولان، همه باید تلاش کنیم این شعار تحقق عملی پیدا کند و تلاشمان برای محقق ساختن منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه مضاعف باشد.

حجت الاسلام خطیب ادامه داد: استان یزد با توجه به فرصت ها و ظرفیت ها در بخش های مختلف و شرایط منطقه ای می تواند در زمینه تولید و اشتغال تحول آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: تلاش های رژیم صهیونیستی برای ثبات امنیت خود ناکام خواهد ماند

وزیر اطلاعات: تلاش های رژیم صهیونیستی برای ثبات امنیت خود ناکام خواهد ماند