موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-01فرهنگي

خساست تلویزیون در حق «شادروان»/ باید مقابله به مثل کنیم!


سعید خانی پخش کننده فیلم سینمایی «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی عنوان کرد که تلویزیون هیچ حمایتی از اکران این فیلم نکرده است و در زمینه اختصاص تیزر خساست به خرج داده اند.

- سعید خانی پخش کننده فیلم سینمایی شادروان به کارگردانی حسین نمازی عنوان کرد که تلویزیون هیچ حمایتی از اکران این فیلم نکرده است و در زمینه اختصاص تیزر خساست به خرج داده اند.

سعید خانی پخش کننده فیلم سینمایی شادروان به کارگردانی حسین نمازی از فیلم های در حال اکران در ترکیب فیلم های نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رضایت خود از شرایط اکران این فیلم توضیح داد: با عبور مجموع فروش این فیلم از مرز 5 میلیارد تومان، از فروش فیلم رضایت داریم اما واقعیت این است که آنچه موجب رونق فروش یک فیلم می شود، بحث اطلاع رسانی درباره آن است که متأسفانه در این زمینه صداوسیما هیچ حمایتی از فیلم ما نکرد.

تلویزیون هیچ تیزری به فیلم شادروان نداد آن هم در حالی که در ایام جشنواره ما در قالب چند سانس رایگان میزبان مدیران سازمان صداوسیما بودیم اما در بازه اکران هیچ همکاری ای با ما نکردند.

وی ادامه داد: در زمینه تبلیغات محیطی هم به شدت با محدودیت مواجه بودیم و به همین دلیل اطلاع رسانی و تبلیغات فیلم ما محدود به فضای مجازی شد و از همین طریق توانستیم به فروش فعلی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خساست تلویزیون در حق «شادروان»/ باید مقابله به مثل کنیم!

خساست تلویزیون در حق «شادروان»/ باید مقابله به مثل کنیم!