مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-01سياسي

برنامه ریزی آستان حسینی برای برپایی 146 ختم قرآن در ماه رمضان


دارالقرآن آستان مقدس حسینی و شعبه های آن در استان های مختلف عراق، در ماه رمضان امسال 146 مراسم ختم قرآن (جزءخوانی) در مناطق مختلف این کشور برگزار می کنند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حسینی، دارالقرآن آستان مقدس امام حسین (ع) برای برگزاری فعالیت ها و ویژه برنامه های قرآنی ماه رمضان آماده می شود.

صفاء السیلاوی، مسئول مرکز رسانه قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان حسینی در این باره گفت: دارالقرآن آستان و شعبه های آن در مناطق مختلف عراق، برای برپایی 146 مراسم ختم قرآن در این کشور در ماه رمضان امسال برنامه ریزی کرده اند.

وی افزود: همچنین، دارالقرآن آستان حسینی در مناسبت های دینی همچون شب های قدر، ولادت امام حسن (ع) و شهادت امام علی (ع) محافل قرآنی برگزار می کند.

السیلاوی گفت: برگزاری مراسم ختم قرآن و مسابقات گروهی ویژه دانشجویان عراقی و پخش این ویژه برنامه ها از سوی شبکه ماهواره ای قرآن کربلاء و اجرای محافل و مراسم ختم قرآن ویژه بانوان از دیگر برنامه های قرآنی رمضانیه است.

مسئول مرکز رسانه قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان حسینی اضافه کرد: مسابقات حفظ، تلاوت و تفسیر از سوی شعبه دارالقرآن آستان در استان بابل عراق، کارگاه های آموزشی قرآنی از طریق شبکه های اجتماعی، برپایی مراسم ختم قرآن برای کارکنان بخش های مختلف آستان و تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی آستان حسینی برای برپایی 146 ختم قرآن در ماه رمضان

برنامه ریزی آستان حسینی برای برپایی 146 ختم قرآن در ماه رمضان