مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-01بين الملل

کاخ سفید: برنامه ای برای گفتگو میان بایدن و پوتین وجود ندارد


کاخ سفید اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای گفت وگو بین جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روس او وجود ندارد.

- کاخ سفید اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای گفت وگو بین جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روس او وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدی البلد، کاخ سفید پنجشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد: هیچ برنامه ای برای گفت وگو بین بایدن و پوتین وجود ندارد.

همچنین در این بیانیه آمده که واشنگتن از تصمیم کشورهای اروپایی برای امتناع از پرداخت بهای گاز روسیه به روبل حمایت می کند.

روز پنجشنبه، کرملین فرمانی صادر کرد که به کشورهای غیردوست اجازه می دهد از طریق یک بانک روسی که این پول را به روبل تبدیل می کند، پول گاز طبیعی را به ارز خارجی بپردازند.

این فرمان که توسط رسانه های دولتی منتشر شد، یک روز پس از آن صادر شد که رهبران ایتالیا و آلمان گفتند از ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه تضمین هایی دریافت کرده اند که هزینه گاز باید به روبل روسیه پرداخت شود.

پوتین گفت که روسیه از امروز جمعه پرداخت روبل را به کشورهای غربی که به دلیل درگیری با اوکراین این مسکو را تحریم کرده اند، آغاز خواهد کرد.

وی افزود که اگر خریداران، شرایط جدید از جمله افتتاح حساب روبلی در بانک های روسیه را امضا نکنند، قراردادها به حالت تعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: برنامه ای برای گفتگو میان بایدن و پوتین وجود ندارد

کاخ سفید: برنامه ای برای گفتگو میان بایدن و پوتین وجود ندارد