مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-01سياسي

اسفند 1400؛ تکاپو علیه اینترنت با کلید واژه «صیانت»


سوم اسفند 1400 کلیات طرح موسوم به «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» تصویب شد که در واقع همان محدودیت اینترنت یا تلاش برای بومی سازی آن است.

- سوم اسفند 1400 کلیات طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی تصویب شد که در واقع همان محدودیت اینترنت یا تلاش برای بومی سازی آن است.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- نسبت اقتدارگرایی با گردش آزاد اطلاعات مثل جن و بسم الله است و از یان رو جای تعجب نداشت که در مجلس برآمده از انتخابات غیر رقابتی در اسفند 1398 و دو سال بعد در سوم اسفند 1400 کلیات طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی تصویب شود که در واقع همان محدودیت اینترنت یا تلاش برای بومی سازی آن است و عجالتا در کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربرانِ فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی تصویب شد تا بعد سراغ جزییات بروند.

هنوز مشخص نبود که چگونه می توانند از اینترنت جهانی و فرامرزی یک شبکه تحت کنترل خودشان مثل چین بسازند غافل از این که در چین از ابتدا مجال ندادند و اصطلاحا جلوی هیتلر را در مونیخ گرفتند اما وقتی در دولت های سازندگی و اصلاحات و اعتدال و طی 24 سال زیرساخت های اینترنت در حال توسعه بود اصول گرایی رادیکال ایرانی هرگز این حجم از پوشش و هوش مندی در گوشی تلفن همراه را پیش بینی نمی کرد و زمانی به صرافت آن افتادند که جزیی لاینفک از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفند 1400؛ تکاپو علیه اینترنت با کلید واژه «صیانت»

اسفند 1400؛ تکاپو علیه اینترنت با کلید واژه «صیانت»